۱۹ تیر ۱۴۰۱
به نظر شما آموزش دستشویی به عروس هلندی امکان‌ پذیره؟ اگه شما یه عروس هلندی دارید حتما پیش اومده که وقتی بیرون از قفسش در حال بازیه یا زمانی که روی شونه شما نشسته، مدفوع کنه...

فهرست محتوا

آموزش دستشویی به عروس هلندی

به نظر شما آموزش جای دستشویی به عروس هلندی امکان‌پذیره؟ اگه شما از یه عروس هلندی نگهداری می‌کنین حتما پیش اومده که وقتی بیرون از قفسش در حال بازی و شیطنته یا زمانی که روی شونه شما نشسته، مدفوع کنه و این موضوع قطعا برای شما خوشایند نیست. آموزش جای دستشویی رفتن به عروس هلندی نسبت به بقیه طوطی‌سان‌ها مثل کاسکو، کاکادو و… کمی سخت‌تره ولی شُدنیه و خیالتون راحت ما این راهو بلدیم. فقط نیاز به صبر و حوصله و ثابت قدم بودن شما در آموزش عروس هلندی داره تا به کمک هم این موضوع رو حل کنیم.

در این مقاله از پت پرس قصد داریم درباره آموزش یاد دادن جای دستشویی صحبت کنیم. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشین تا بتونین نگهداری از این پرنده شیرین، اجتماعی و بازیگوش رو برای خودتون لذت‌بخش‌تر کنین:

برخی از افراد معتقدن که آموزش مدفوع کردن به عروس هلندی در یک محل خاص، بر خلاف غریزه طبیعیشه و ممکنه اون رو ناراحت کنه. ضمن اینکه مدفوع پرنده بوی بدی نداره و بدون ضرره پس بهتره عروس هلندی رو راحت بگذاریم؛ ولی آیا می‌دونین که عروس هلندی هر ۱۵ دقیقه یک‌بار مدفوع می‌کنه و اگه به مدت ۱.۵ ساعت بیرون از قفسش باشه، شما باید ۶ بار مدفوعش رو از روز زمین، فرش، مبل، شونه‌های خودتون و… تمیز کنین؟

این آموزش فقط به خاطر همزیستی بهتر و شادتر شما با پرنده خونگی‌تونه و با آموزش محل دستشویی کردن به عروس هلندی تون، اون فقط می‌تونه مدفوعش رو برای مدت زمان معقولی نگه داره تا زمانی که بتونید اون رو به محلی ببرین که اجازه مدفوع کردن داره.

Rasaman
Rasaman