۱۹ تیر ۱۴۰۱
آیا موقعی که به فکر خریدن سگ میفتین، به هزینه‌هاشم فکر می‌کنین یا اصلا می‌دونین که نگهداری سگ چقدر هزینه داره؟ امروز با موضوع هزینه ها در خدمتتون هستیم

فهرست محتوا

هزینه نگهداری سگ چقدره؟ میدونی؟

آیا موقعی که به فکر خریدن سگ میفتین، به هزینه‌هاشم فکر می‌کنین یا اصلا می‌دونین که نگهداری سگ چقدر هزینه دارد؟ داشتن یک حیوون با خرید وسایلی مثل میز و صندلی فرق داره و تقریبا مثل گوشی موبایل و ماشینه که مرتب باید برای سوخت یا وسایل جانبی و تعمیرش هزینه کنین. حیوونایی مثل مرغ و گوسفند علاوه بر هزینه، تا حدودی درآمد هم دارن ولی امثال سگ و گربه شاید درآمد آنچنانی نداشته باشن، مگه این که بخواین تکثیرشون کنین که اونم توی خونه‌های نقلی کار چندان راحتی نیست.

پس اگه قصد نگهداری از سگ دارین لازمه که همه مخارج‌شم در نظر بگیرین. خیالت راحت، ما این راهو بلدیم و کافبه با ما همراه باشین تا ببینیم هزینه نگهداری سگ چقدره.

هزینه نگهداری سگ در طول عمرش

هزینه نگهداری سگ ممکنه به اندازه شهریه دانشگاه آزاد نباشه، اما پول کمی هم نیست. یک مطالعه که توی انگلیس انجام شد نشون می‌ده ۹۸ درصد افرادی که حیوون خونگی دارن هزینه‌های نگهداری‌شو شدیدا دست کم گرفته بودن.

عشق و محبتی که بین سگ و آدم برقرار می‌شه قیمت نداره، ولی اگه نتونین مخارج‌شو درست تخمین بزنین بعدها دچار دردسر می‌شین توی مقاله تجربه داشتن سگ بعضی از این دردسرها رو معرفی کردیم که بهتره حتما بخونین‌شون!

Rasaman
Rasaman